ریتیل آدیت یا Retail Audit همانطور که از نام آن بر می آید گزارشی است که برای ارزیابی و ممیزی خرده فروشی ها به کار می رود. معمولا شرکتهای تولیدکننده و یا شرکتهای پخش جهت اطلاع از وضعیت بازار دسته محصولات خود به دنبال تهیه این گزارش می روند. این گزارش می تواند شامل اطلاعات زیر باشد: 1. سهم بازار برندهای فعال در صنعت 2. سهم حضور برندهای فعال در صنعت 3. تخمین اندازه بازار در آن صنعت(حجمی و ریالی) 4. روند رشد(مثبت یا منفی) سهم بازار برندهای فعال در صنعت 5. کارایی پخش شرکتهای پخش فعال در صنعت 6. آگاهی از تهای ترویجی و تشویقی برندهای فعال در صنعت

ریتیل آدیت

مرتضی علیاری

1398/01/29


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸ دانلود روز رواق ایمن چوب عنوان قالب های فارسی وردپرس 42 توشه فروشگاه فخیمی تبریز،بازار مرکزی ابزار،پلاک 31 ؛؛04132816116 تفریحی نورپردازي نما